Snart hemgång

Gud så skönt! Snart ska jag gå hem. Väl hemma ska jag baka en kladdkaka och bädda ner mej i sängen och se en film. Är sjukt trött! Dagen på jobbet har varit seg och jag änner mej hyfsat bättre nu, O har frågat om jag vill med på promenad, Titti har frågat om jag vill komma och mysa. Jag orkar bara inte. Jag hade jätte gärna hittat på nåt ikväll men jag e helt slut bara. Tråkit, men jag ska ta och bada och baka en kladdkaka och mysa.
Älsklingen är borta och då tar jag tillfället i akt att gotta lite och bara ta det lugnt.

TIO minuter kvar nu bara.

Kommentarer
Postat av: Nicolasjeanette

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2009-05-22 @ 07:24:56
URL: http://nicolasjeanette.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0