Planera för kvällen

Ikväll blir det att städa då jag kommer hem. Nu ska hemmet skina!!

Dammsuga, dammtorka, skura och sen så tror jag att jag ska smörja in skinnsoffan oxå. Det tror jag behövs nu.
Efter städningen ska jag ta mej ett välförtjänt bad med ansiktsmask och sen blir det att fixa lite färg med hjälp av brun utan sol, tror jag.

Fick hem mitt lilla kit från LdB. Ett sånt där provkit. I LOVE IT! Ansiktsrengöring och kräm. Luktar ljuvligt! Alla finnar är borta, hyn är mjuk och ren. Kanske även har att göra med denhär lilla saken oxå.

Den är suverän. Visibly Clear 2 in 1.


                                            

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja du får väl ta ett kort och lägga upp på din blogg,
så man får se hur du tänkt dig. (:

2008-05-14 @ 20:27:23
Postat av: Carro

Jo förresten angående filmen,
ska
v e r k l i g e n
försöka komma ihåg den imorgon. (:

2008-05-14 @ 20:28:16
Postat av: Carro

Tack,
Jies, det är inget jag skulle lyckas på egen hand heller. (: Så det är inget dumt att tro på sanningen, haha. :P

2008-05-14 @ 20:31:56
Postat av: Eliina.

Se där, men nu får du en ny flitig läsare iaf :)

2008-05-14 @ 21:39:40
URL: http://volanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0