OH YEAH!

Mina byxor har REDAN blivit för STORA! Yes! Nu e jag taggad till tusen. Inte bara det att byxorna sitter löst så är jag piggare. Uppe tidigt, tränar, är ute med hundarna, städar. Jag har fått mitt liv tillbaka! Det känsn helt fucking jävla underbart!

Idag har jag varit ute med Alice och träna WP med hennes nya sele. Hon var jätte duktig först. Sen började hon grejja med nå krockodilrullningar, snacka om disträ liten jycke. Men då backar vi i träningen lite och fixar till det:) I slutet skötte hon sig bra, men det var varmt och hon var trött. Löpet har gjort henne hyfsat seg, men hon måste hålla igång så hon inte blir skendräktig. Jack fick vara ute och bada och det tyckte han var helt underbart! Hundmötena gick suuuuper! Det kom en hund då han var lös och simon kopplade honom, han brydde sig inte ett dyft om gråhunden som kom till mötes. Duktig! Han e så underbar min lilla gulklimp. Älska!

Nu sitter jag på jobbet och det går käpprätt åt helvete, fan. Jag som e så jävla positiv och trevlig. Men men, jag gör mitt bästa och det får duga, snart ska det väl komma nån order.

Blev ingen fika med söt idag, hon e fortfarande sjuk. Hoppas hon blir bättre snart så vi kan dra å fika på stan.

Nu ska jag köra hårt så jag får gå hem snart, hem och städa och dona inför morgondagen. Har tvätt i morgon och sen e det besök på stan med Titti. Ska shoppa Alkohol och Mat till kvällens bravader. Fasen vad kul vi ska ha TJOHO!!!

En viss person på jobbet får mej att bli mordisk. Orkar inte lyssna på henne. Gud förbannat! TYYYYYYYYYYYYYYYYYST KVINNA!!!!!!!!

Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0