Nu är det rent!

Har städat som en tok hela dagen idag! Nu är det rent och snyggt! Älsklingen har hjälpt till med städningen idag, han är underbar! Liljan och den nya vasen är snyggt placerad i vardagsrummet, åh det e såååå fint hemma! Har gjort grytan nu oxå. Ätit/druckit den och ätit melon till frukost.
På en stund ska jag knata till Emma och invänta sollan. Sen bär det av mot Luleå för att vara med på Vårruset. Dock verkar inte vädrets gudar vilja oss väl. Men man dör inte av lite regn.
Dock vill jag köpa mej en fin regnkappa och stövlar. Kan vara behändigt då man har hund.

Nu är sambon ute med jyckarna och jag ska ta och fixa fejset innan vi ska till Luleå.

Pratade med Lisa idag! Ska åka och hälsa på henne nästa vecka då vi båda har tid:) Ta en mysig fika på stan.

Nä nu ska jag byta om och fixa mej.

Varför får inte vi ha såhär fint väder??

image219

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja varför? :( Vill ha sommarväder nu, tack!

2008-05-26 @ 19:34:04
URL: http://meandmycamera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0