När jag träffade kärleken

Titti hade skrivit om hur hon o Henrik träffades, tänkte göra det samma eftersom att jag blir helt varm i kroppen då jag tänker tillbaka på den tiden då jag och Simon såg varandra för första gången.

Jag var 13 år då jag började chatta med en kille på nätet. Han bodde i stan. Vi chattade rätt länge och till slut så ringde han mig. Vi pratade några gånger på telefonen och vi var nog båda intresserade av att träffas. En kväll inne i stan hos min bror och hans sambo Mia så ringde han mig. Han ville träffas. Jag hade nästan inget smink, håret var ruffsigt och jag var iklädd ett par sköna mjukisar. Först fick jag panik, men jag fick iaf låna en bättre tröja av Mia. Jag gick ut och på gågatan stod två killar och väntade. Den ena var han jag pratat med på internet och i telefonen, det var väldigt spänt och pinsamt. Men efter ett tag så började vi prata lite. Jag spande in hans kompis, han var riktigt het! Vi gick till Prästholmen där det var 3 killar som drack öl. Dom pratade på och skrattade. Jag var mest bara nervös. Den snygga kompisen var Simon. Gud, jag blev kär så fort jag såg honom. Men han spelade i en helt annan liga, inte skulle han vara intresserad av nån liten tönt från Sävast? Jag blev iaf tillsammans med killen från nätet. Blev god vän med Simon som nästan var som min bästa vän efter att det tog slut med killen från nätet. Vi pratade och flörtade lite, det blev nåt strul och nåt one night stand. Jag var KÄR. Men jag visste att det inte skulle hända så vi brydde oss inte så mycket mer om det ett tag och gled ifrån varandra.

Jag träffade nya bekantskaper, förhållanden. Jag vet inte riktigt hur det kom sig men jag och Simon började prata igen, via telefon och MSN. Han flörtade, jag hade pojkvän (om man nu kan kalla han fö der vette tusan) Men iaf. V träffades jag och Simon, såg film, pratade. jag tänkte att nu jävlar, nu kör jag på det här. Dumpade killen och satsade. Vi badade nakna i alder då det regnade, skrattade och hade så underbart roligt tillsammans. På en fest hos Simons kompis bestämde vi oss för att bli tillsammans, den 10 juli 2004. Så blev det. Förlovade oss 2006 och i år firar vi 4 år tillsammans. Jag ångrar mig inte en sekund. Jag är med en person jag varit kär i sedan jag var naiv och bara 13 år. Simon är den jag vill bli gammal med, jag vill dela allt med honom. Jag älskar honom mest av allt så att det nästan gör ont.

image209



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur att ni fick kontakt igen och att det blev ni två!! :-)

2008-05-14 @ 17:36:56
Postat av: Lisa

Ja det är jag verkligen glad över:) Han är det finaste jag har:)

2008-05-14 @ 18:28:25
Postat av: Eliina.

Men hej :) Inte visste jag att du hade blogg. Och din och Simons berättelse är söt!

2008-05-14 @ 19:30:52
URL: http://volanen.blogg.se
Postat av: Titti

Känns rätt helt enkelt ;) Underbart! :)

2008-05-14 @ 20:13:58
URL: http://onegrrl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0