Ibland

Ibland är jag barnslig. Jag är det just nu. Men jag har rätten till att vara barnsligt långsint. Och det kommer jag att fortsätta med.

Fan va svårt det är att välja rubrik på inläggen? Ibland får man en supersnilleblixt och kommer på värsta rubriken. Men det e ju oftast torka på den fronten. Skandal. Pinsamt. Måste bli bättre på rubriker helt enkelt.

I morgon; träna på Step In, fika med Lollo i Luleå före vårruset. Jag vet att jag har börjat med dieten. Men Lollo ville fika. Men jag ska kolla om det finns nåt ställe där man kan fika melon=) Annars kan jag dricka lite mineralvatten. Vill inte börja med att förstöra dieten första dagen. Men ja jag får se, kanske börjar med den på tisdag. Får ju en picknickkorg i morgon oxå, den vill man ju ta del av. Ajja. Får lösa denna svåra gåta på bästa sätt helt enkelt.


image217

Kommentarer
Postat av: Lisa

vilken tid ska ni till Luleå imorgon? Jag och Emelie ska in till stan iallafall med barnen och fika där vid 11-12 tiden! :) hör av dig! Och klart ni får komma och hälsa på :P

2008-05-25 @ 19:53:03
URL: http://pluppi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0