Ferre

Igår var det ferre igen. Jag och Erica satt hos hennes systra Bella. Jag skulle bara stanna en liten stund, men det blev så jävla rolit så jag stanna ett bra tag. Trots intag av öl, cider, likör och sprit så mår jag toppen idag! SKUMT. Men jag e glad att slippa vara så hemskt bakis som jag alltid brukar vara. Iaf så gjorde vi bort oss BIG TIME på statoil. Erica i fyllan säger på sin breeeedaaaste norrländska " HÖGSTA VOLYM PÅ GRILLEN! VI HAR BRÅTTOM!!!" Detta bidrar till att jag fnissar som en liten fjortis och inser hur pinsamt det är och kan då inte sluta och skrattar hysteriskt. Vi försöker få i oss våra hamburgare och efter många om och men så har vi fått i oss dom och börjar knata hemmåt.
Det var en sjukt rolig kväll, trots pinsamheter på Statoil. Men man får väl vara lite töntig ibland, så länge man har kul, ELLER?


Ikväll blir det lugnt iaf. Ska sätta igång med lite käk senare. Nu ska jag käka lite kyckling med grönsaker och gosås:)

Kommentarer
Postat av: Bob Malin

Kul är ju allt som räknas. Det är ju det man minns :)

2008-05-03 @ 22:17:19
URL: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
Postat av: Titti

Jo det måste jag! ska se hur de är på tisdag=) Känner mig inte bra i halsen ännu. Men jag ska köra igång ordentligt nu! Har slarvat en hel del!

2008-05-04 @ 14:15:40
URL: http://onegrrl.blogg.se
Postat av: Torzahra

I really enjoyed it. You have done a great job.

2009-03-24 @ 10:58:32
URL: http://torzahra.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0