Blev ett kort

Blev ett kort uppehåll.
Nu är det slut med löjlig självömkan. Hatar folk som ska ömkas.

Nu jävlar ska det hända grejjer. Träna som ett psyk ska jag göra, springa, gymma och ÄTA NYTTIGT.

E så less på det här! Less på att känna mej som ett fetto och som ingen bryr sej i. Ändring för helevete!
Visst, bara för att man blir smal så bryr sej inte folk mer, men jag skulle må bättre. Och mår jag bättre så vågar jag kanske sätta ner foten och visa var fan skåpet ska stå.

På hemmafronten och i mitt huvud är det fortfarande KAOS. vad ska jag göra?!

Kommentarer
Postat av: Julianzainab

Hope you enjoyed your visit.

2010-04-16 @ 08:16:23
URL: http://julianzainab.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0