Trött

Uppe med tuppen klockan 08:00 och gick ut med jyckarna en snabbis. klädde på mig träningskläderna och gick mot stan och mötte upp Therece. Sen bar det av mot StepIn för ett långt träningspass. Förts var det en timme på löpbandet. Sprang 5 min, gick 5 min etc. i en timma.  Sen var det mage, ben, rygg och bröst. Efter passet som tog 1,5 timma ungefär så gick vi på hemköp och handlade lite mat.  Så jag har lagat lax med bulgur. Och till det blir det avokado och keso. Gott gott!



Igår:
40 minuters promenad

Idag:
60 min löpband
5 min Crosstrainer
12x3 Mage
12x3 Rygg
12x3 Ben
12x3 Bröst

Nu är jag helt slut och ska jobba i 6,5 timme till. *suck* I morgon är man iaf ledig.

Kommentarer
Postat av: Titti

Men ack så är det och vi måste göra om det här ju ! :D

Fastän vi är trötta och (=jag)har träningsvärk ^^

*tjing*

2008-03-27 @ 20:22:11
URL: http://onegrrl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0