Trött

Jag är trött. Klev upp 08:30 men vaknade 08:00. Drog på mig träningskläderna och drack ett glas vatten. Sen åkte jag och Sara till Step In för att bränna fett. Sprang på löpbandet 30 min, 5 min på rumpgrejjen och sen tränade vi mage mest. Åkte hem och duschade, käkade en sallad på stan. Sen då jag väl var hemma så var jag helt slut, la mig i sängen och såg Roomservice. Höll precis på att somna då klockan ringde och det var dags att gå på jobbet. Jäkla skit- är inte alls sugen på att jobba idag. Inte det minsta. är på bra humör, men sjukt trött. Som tur är ska jag växelringa idag. Så då slipper jag ringa några minuter ikväll. Det behöver jag, visst, jag måste vara pigg och alert och hjälpa till, men jag slipper snacka så mycket. Ikväll blir det en tidig kväll för mig och Simon. Är grymt sugen på en påse chips, men nej nej. Varför träna om man ska svulla chips. Nu är det hårt som gäller. Bra mat och mindre snask, kommer dock att köpa en påse nötter idag på jobbet. Måste ha nåt nu då jag är så sugen:)

Inte helt fel att se ut såhär.. Hoppas det blir slutresultatet haha:)


  

Kommentarer
Postat av: Lisa

JA gud förbannat om man sett ut sådär. Tänk om man blev sådär snygg just efter man fött barn? HAHA! ;) Det hade varit nå.. Nädu, jag lär ju ligga i hårdtträning sen för att bli fit! ;)

2008-03-13 @ 16:20:04
URL: http://pluppi.blogg.se
Postat av: Johanna

Ja, det hade jag också tänkt... =)

2008-03-13 @ 20:33:06
URL: http://maryinthemorning.blogg.se
Postat av: Weceedee

This is a very good site. Thank you.

2009-04-14 @ 09:00:14
URL: http://www.weceedee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0