Trött o less

Ja just nu e jag så jäkla less och trött. Kommer att komma hem till ett kaos. Måste diska och städa. Har en sambo som har tummen i röven. HUR FAN FÅR MAN EN KARL ATT HJÄLPA TILL HEMMA? Tips mottages tacksamt.
I början gjorde han en hel del hemma och vi delade på sysslorna. Städade tillsammans och delade på disken. Men nu! Han gör inte ett jota! Man får TVINGA ut honom med hundarna och att få honom till att diska är näst intill omöjligt. Jag orkar inte med att ha det såhär mer. Jag är oxå jätte trött efter jobbet och då jag väl har ledigt så tränar jag hundarna och själv ochstädar och diskar och tvättar. Då han har ledigt så sitter han vid sin dator eller så flänger han bara runt. Kommer snart att ta bort den där förbannade datorn. han sitter där hela tiden! Och om jag ska sitta där i 10 minuter så får han panik.
NÄ NU JÄKLAR SÄTTER JAG NED FOTEN! Nån måtta får det fan vara!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra Lisa, bra!!!Jag sa ifrån rejält.. det hjälper.. För en stund iaf.
Man får påminna dom om hur gamla de är.. För de vill inte verka som barnungar.
Stampa rejält! Det behöver karlarna ha!!! ;)

2008-03-24 @ 20:40:32
URL: http://maryinthemorning.blogg.se
Postat av: Johanna

Men karlar ser inte sånt!
Och jag säger liksom att man är två om hyran och alla andra utgifter.. Varför kan man inte vara två om sysslorna då?
Sen att han är bortskämd brukar jag lägga in med.. Jag tror inte att de gillar höra sånt!
Jag höll på att drivas till vansinne.. Och det gör man, till slut brister allt! Och vill de att man ska bli irriterad varje gång man städar!

2008-03-24 @ 20:54:50
URL: http://maryinthemorning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0