Idag

Idag har jag varit på Step In och gjort min BIAmätning och vägt mig. Gick över förväntan. Har BRA kondition, fatta! JAG?! Det trodde jag verkligen inte. Sen så vägde jag MINDRE än vad jag trodde oxå.

Idag är sista dagen innan jag är ledig i 4 dagar. Ska bli så sjukt underbart att få vara ledig. Ska träna i morgon och sen ska jag vara ute en massa med hundarna nu då jag är ledig. Blir nog en å annan skotertur oxå om det är bra väder. Är bjuden på middag i morgon hos mamma och pappa. Sen på lördag ska vi till Sara och Uffe och käka och dricka vin. På söndag är det dop med hela släkten i Skellefteå. Vilka toppendagar det kommer att bli! Får träffa brorsan från STHLM oxå. Kan inte bli bättre? ELLLER?

I morgon Torsdag ska jag vara med Anna, min 3männing. Tror att vi ska ta å träna lite. För det måste jag. Idag har jag faktiskt unnat mej en chokladkaka! Fy skäms på mej, men mums så gott det ska bli!

Känns bättre idag. FÖR att jag har bestämt mig för att sluta grubbla och bara låta livet ha sin gång!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha och jag kan säga att vi (eller iallafall jag) var gaaanska onykter dära hihi

2008-03-19 @ 20:23:16
Postat av: annica

haha och jag kan säga att vi (eller iallafall jag) var gaaanska onykter dära hihi irriterande att namne it kom me första gången ja skrev....

/annica

2008-03-19 @ 20:25:18
URL: http://annicaisola.blogg.se
Postat av: Ingela

Skönt att du är ledig över påsken! Låter som ni kommer få en härlig rolig påsk! :-)
Kram Ingela

2008-03-20 @ 11:10:07
URL: http://www.b99.org/~silverpilarna/ingela
Postat av: My

Saknar dig Gumman!!
Det är inte du och det vet du! Vi har pratat om detta...
Ur allt mörker kommer det till slut ljus.
Saknar dig till tusen och hela min kropp skriker efter Boden och dig! Hade jag haft pengar hade jag rest förra veckan!!
Älskar dig!

2008-03-20 @ 14:22:49
URL: http://puckoventilen.blogspot.com
Postat av: Lisa

My. Du är det bästa som finns och jag vet inte hur man skriver kommentarer i din blogg. Saknar dig av hela mitt hjärta och jag är så glad att jag har dig även om det är väldigt långt borta. Älskar Dig mest av allt!

2008-03-20 @ 22:42:51
URL: http://lajsaminelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0