hej hopp pilli snopp

Heljen var kanon! Det är så enormt mysigt att vara hos min bror och hans familj i Skellefteå. På fredagen drack vi vin och satt och pratade, såg Så ska det låta och sen såg vi en film. Arvid och jag lekte i stort sett hela heljen. Han är en underbar liten kille som ligger mig varmt om hjärtat. På lördagen blev det öl och en massa drinkar till Melodifestivalen, haha Carola... Arvid och bror bastade innan melodifestivalen och jag tog ett lååångt skönt baaad. Läste ut boken i badkaret oxå.

Arvid hade sina funderingar i bastun..

Arvid: Pappa... Varför har jag en snopp?
Bror: För att du är pojke och ska kunna kissa...
Arvid: Men pappa... påsen under snoppen då?
Bror: Det är därifrån bebisarna kommer..
Arvid: Nej pappa, dom kommer ju från mammas mage!

HAHA stackars brorsan, han sa bara att den disskusionen får dom vänta några år med haha..

Hjälpte bror att måla taket i deras sovrum oxå. Jag är en hejjare på att måla! Dock lite tungt att stå på en stol och måla med pensel ett helt tak!
Det har varit en helt otroligt mysig helj. Och det var väldigt tråkigt att åka där ifrån. Men jag saknade min egna lilla "familj".

Nu jobbar man på i vanlig veva. Det går bra nu.

Planer inför heljen är redan gjorde. Jag, Sara, Sreg, Carro, Sofie & Emma ska sjunga en hel kväll och dricka gott:) Ser fram emot en fredagkväll med ett gäng sångfåglar. Om dom ska ut på krogen så knatar jag nog vidare hem, eller om Simon är på nån annan fest.

Carro frågade nyss om nån ville hitta på nåt ikväll... Jag är lätt på. Det blir att sjunga lite Sing Star.

 
Den som lever får se hur denna vecka slutar.

image177

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej hopp Pillesnopp. (:

Japps, ikväll umgås vi. kanske singstar beror lite på om det är inkopplat eller itne, vågar inte röra johannes tv annars, (: för det är så mycket sladdar med hans tekniska prylar. (:

2008-03-11 @ 17:37:30
URL: http://carolinkummu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0