Det är mig det är fel på

Ja, det är mig det är fel på. Jag kommer aldrig någon nära. Varför? Jag vet inte. Det känns väldigt tråkigt och jag har hela dagen funderat på varför jag inte komme rnågon nära? Är jag en känslomässigt avtrubbad person? Är det någon typ av energi jag sänder ut? Varför är det såhär? Jag fattar som sagt inte varför och jag försöker och försöker att förstå vad det är som sker. Jag älskar min avänner, dom betyder oerhört mycket för mig. Men någon stans brister allt. Jag vill verkligen veta vad fan som är fel. Jag känner mig tom. Jag vill att saker och ting ska förändras. Jag blir inte klok på att grubbla så snälla säg mig vad jag gör fel? Jag vet att jag är dålig på att höra av mej och liknande. Men något annat fel ka njag inte komma på. Jag tsäller ALLTID up och jag lyssnar och stöttar så mycket jag bara kan. Jag är ingen tråkmåns som stänger in mig och aldrig vill umgås.

WHAT IS WRONG?!

Kommentarer
Postat av: My

Gumman!
Du kan alltid alltid alltid ringa till mig... Jag tvivlar på att det är dig det är fel på Lisa. Men du kanske vill att saker ska ske för fort!?
Saknar dig och vi bara ringer om varandra och skriver om varandra!!
Älskar dig!
Puss

2008-03-11 @ 22:52:00
URL: http://puckoventilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0