Back to work

Ja då var det måndag och jag är tillbaka på jobbet. HeljOB hela dagen och har jobbat från 13:00 så det ger bra med klirr i kassan.
Heljen har varit jätte bra, god mat, trevligt sällskap och mys med sambon. Det kan inte bli så mycket bättre... eller jo! Om jack hade fått fortsätta vara frisk. Han e dålig i magen igen. *suck* Så jävla drygt det är. Tankarna går i ett virrvarr och jag vet inte riktigt hur jag ska känna. Men vi får väl se hur det går och vad som händer. Han är pigg å glad och ska få fasta till i morgon. Sen blir det Canicur eller Diarsanyl i morgon. Börjar bli less på detta och känner att man kan ju inte hålla på hur mycket som helst. Men det kan vara som vetten sa, att det bara är så att han haft otur och åkt på lite magsjuka. Ajja, vi får se vad som händer.

Var iaf på dop igår. Jätte fint var det. Och jag som är gudmor nu åt två underbara pojkar. Jag är mäkta stolt! Ska lägga in en bild på mina fina nån dag då jag fyllt på mobilen.

Längtar efter vårat hus nu! Vi har hittat det vi ska bygga och jag vill att det ska byggas NU! Just NU. Jag vill inte vänta mer. Jag vill ha en egen trädgård och jag vill plantera blommor och buskar. Ha ett eget växthus och odla massa goa saker. Sen vill jag ha ett eget hus som jag kan inreda. Jag vill kunna bjuda på god mat och fira julafton i mitt hus. Inte mitt helt egna då, jag delar ju det med simon i sånna fall:)

JAG VILL HA HUS NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0