Veckans "Stör"

Veckans stör går till gamlingar som luktar svett och som går sakta!

Misstolka inte detta, jag älskar äldre/gamla människor! Min mormor är den bästa som finns.
Men jag var på Konsum idag. Guuuud så segt det gick. Gamlingarna måste ha haft nå jävla möte där inne för det gick knappt att ta sej fram mellan gråa hår, käppar & rulatorer. Väl framme vid kassan kan jag även konstatera att det STINKER svett i hela förbannade jävla affären. Två gamla gubbar stank svett så jag trodde att jag skulle spy!
KÖP DEO!  Sen förstår jag inte heller varför de ska ta sån tid för dom att ta fram sina stålar?! Öppna plånboken, slit fram pengarna och pejja! Vad är så svårt?  
Nä jag tycker att det borde finnas nån lag på hur man får lukta och hur sakta saker får gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0