Sov Gott

Nu ska jag och älsklingen krypa i säng snart och se en bra film.
Idag har jag varit hos mamma o pappa i sävast och tagit det lugnt.
Magen är fortfarande inte som den ska. Tvingas vara hemma.
Har tagit hand om mej själv idag iaf:) Hårinpackning, ansiktsmask, fotbad, smort in mej...
Känns underbart skönt iaf. att få rå om sig själv.
Jag e sjukt sugen på att dra iväg på ett SPA en helj. Tror nog att jag ska spara till det.
Är det någon som vill spara med mej och följa med?

Nu ska jag se om jag lyckas somna lite tidigare i natt. Igår hade jag så svårt att andas.
Känner att det smyger sej på ikväll/ i natt med. Jag hatar det!
Jag hatar att vara sjuk och jag hatar att min mage inte gör som jag vill.


Nä nu ska de ses film och mysas- SOV GOTT!


Kommentarer
Postat av: Titti

Hihi ja om jag kan spara så följer jag gärna :) Pöss

2008-06-18 @ 01:10:05
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Sara

du! jag glömde helt bort att svara på ditt sms, var helt i sömnen när du skickade, så jag läste, somnade om och glömde bort att svara imorse!

2008-06-18 @ 17:37:46
Postat av: Titti

Bara jag har pengar så åker vi iväg gumman! =) Vart finns det bra SPA:n?

2008-06-18 @ 20:22:48
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0