Söndag

Yes, för er som är tankspridda och inte vet vilken dag det är så kan jag meddela er att det är söndag idag.
Håller på att städa lägenheten egentligen men tar mej en liten rast. Ska dammtorka och skura, sen har jag bara toan kvar och den kan jag ta i morgon känner jag. Det tog en jävla tid att dammsuga idag, jisses så skitit det har varit! Men nu börjar det vara reent och det känns toppen. Efter att jag e färdig med all städning så ska jag nog baka lite idag. Kanske gör nåt matbröd och sen så ska jag baka nåt onyttigt oxå. Muffins kanske... jag vet inte. Men någe gott blir det iaf. Något som jag kan frysa in och spara. Nu vet jag! Sommarkaka! Den e snuskigt god och enkel så det blir det. Mmmm mums.. Jag e hungrig. Måste nog slänga i mej en macka innan jag drar igång igen.

Heljen har iaf varit väldigt lugn och det känns jätte skönt. Har blivit en hel del hunderi och idag märker man att jyckarna är trötta. Tror dom ska få varsitt ben på en stund och sen blir det en lång promenad ikväll.

Adios Amigos!

Kommentarer
Postat av: M

hi lisa :)

har du haft en bra helg? var du ut under boden alive? måste läsa ditt inlägg nu.



ha det toppen! kram

2008-06-29 @ 22:05:25
Postat av: Lisa

Vem är du M? Alla mina länkar e borta så jag vet inte vem du är just nu=)?

2008-06-30 @ 16:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0