Sommar Sol Studenter

Idag fyller älsklingens lillebror 18 år. GRATTIS ADAM! Hurra hurra hurra!
Köpte en skjorta till honom i present, hoppas den ska passa honom för den var,enligt mej, skit fin!
Har fått en massa färg idag, har strosat på stan, kollat på studenterna och fikat på Opalen med Erica.
Jyckarna var med på stan och dom skötte sig bra! Jack tyckte dock inte om då Charlie kom för nära, men han var ändå väldigt duktig. Lugnade ner sig snabbt. Ett bakslag för oss, men jag är så nöjd med honom iaf. Han kan inte älska alla hundar och vi har ändå kommit jävlit långt, jag är stolt!

Ikväll efter jobbet blir det att åka till Norra och fira Adam, dock utan Adam. Han e med sina kompisar och ska festa loss ordentligt! Får se om man kanske tar sej en fålle ikväll och slappnar av bara. Fira att man är lite ledig nu när det är sommar på riktigt. Fira att man blivit brun och fin hehe.

Det är lite folk som jobbar idag, vi är bara 50 pers. Riktigt skönt känns det. Tycker synd om älskling som ska jobba då han är sjuk, men han vägrar stanna hemma. Får ta hand om honom ikväll;)

I morgon, om det är sol. Då blir det premiär på utebadet. Lovely! Funderar dock över hur jag ska kunna bada med mitt finger. Det e ju omplåstrat och jag vill inte vara utan plåster. Får hålla upp handen haha.

Nä nu ska jag göra some buisness. Såg en grym film i går. Kommer dock inte ihåg vad den heter. Kanske skriver om den senare. Men självklart blir det5 som vanligt numera, Dagens Minus.

Adios Amigos!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0