Me likie

Det här kortet fick jag upp idag. Det tycker jag om.

Drottning i Svärd: En cool intelligent kvinna som är kompetent och som gått genom mycket. Hon är svår att imponera på, ännu svårare att manipulera. Kan också vara något av en häxa. Kortet kan också betyda att man kommer att lära sig av sina erfarenheter. Hon kan också stå för institutionell makt, och hon är mer Kung i Svärds like (eller kvinnliga motsvarighet) än steget före som i andra sviter eftersom hon har samma status och makt som han.





Kommentarer
Postat av: Carro

Ja men precis,

jag vill också kunna välja om jag ska stå och kissa eller sitta ner. Då hade jag valt att stå, provat helikoptern,

2008-06-15 @ 20:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0