Lösenord

Ja jag har varit tvungen att skaffa ett lösen. Jäkligt trist måste jag säga. Men vad gör man.

Är tillbaka på jobbet nu efter att ha vari sjuk. E fortfarande inte kry, men jag vill verkligen inte sitta hemma längre. Börjar som bli less på att sitta hemma. Dock har vi varit mycket hos älsklingens pappa. Jag har hjälpt till med plantering av blommor och lite städ på gården. Jag längtar som bara den efter huset nu. Kan vi inte börja bygga NU?! Mysigt att plantera blommor och ordna ute. Göra iordning på altan och duka fint i sommarsolen... Det vill jag göra, nu. PRONTO!
Vårat hus kommer att vara så fint, sen kommer vi ha en GIGANTISK tomt, Bodens största villatomt? Jag tror det.

Som sagt så e jag tebaka på jobbet nu. Huvudet värker och hostan gör sig städnigt påmind. Ajja. Jag e ju inte dödssjuk iaf. det finns dom som har det värre.

Nu ska jag ta och surfa vidare, har inte direkt något kul att skriva.

Det här huset funderar vi på att bygga :) Men man kanske hinner hitta nåt annat innan det är dags! Ett funkis.


Kommentarer
Postat av: Carro

Neeeej, men gud så fint planlösningen verkar. :)

Ja när ni byggt det så flyttar jag in ? (:

MOHAHAHHA :)



nej men vad mysigt med hus.

Och bra att det är bättre,

dock synd att du är sjuk fortfarande,

men på bättringsvägen, I guess?

2008-06-15 @ 15:29:22
Postat av: Carro

GARAGET? :)

ser du mig som ett insekt, or WHAT?!?!?!? :D

skoja bara.

det låter bra.

:D



snart mat!!! Åh jies.

2008-06-15 @ 16:18:45
Postat av: Carro

Tack för ciggen Lisa. (:

tack tack. :D

2008-06-15 @ 17:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0