Jag e så glad

Jag e så glad idag ändå. Jag blev helt varm i kroppen för två timmar sedan.
Det finns två personer som jag bara tycker så mycket om.
Även om dom inte tycker om mej nåt vidare så tänker jag ändå tycka om dom hur mycket jag vill.
Att vara så mogen och självständig och stå för sin sak, I LOVE IT!
Det bör finnas fler av er. Ni har lyft upp min dag och gjort mej glad.

Att sitta där jag sitter idag gör mej bara ännu gladare. Jag trodde inte att jag skulle känna sådan värme i kroppen av dessa två, men idag gör jag det. Två personer som bara är helt underbara. Jag tror ni vet vilka ni är;)

Titti e så söt idag oxå. Älskar att prata med henne. Det känns så skönt. Jag blir så lugn.

Grattis Anna till pållens 3e plats på V75. Lets celebrate!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag är så jävla hård. :Dååååhh

2008-06-15 @ 20:22:40
Postat av: Titti

Men Lovely! Tack ska du ha :) Jaaaaa VI MÅSTE! PUSS PUSS PUSS Underbara vän!

2008-06-15 @ 20:55:45
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0