HJÄLP!

Vaknade upp med världens tryck över bröstet. Har ringt mamma och vårdcentral. Ska in på jourtiden. Det gör inte lika ont längre, men det kan ju vara bra att kolla upp vad det är. Om det är nå krux me magen igen eller så. Jag som trodde att jag skulle kunna gå till jobbet idag. Men inte det. Det här är det sjukaste jag varit med om. Först ont i halsen å feber. Sen magsjuk. Sen förkyld as hell och feber, snorig å grejjer. Och nu detta. Det e verkligen någon som vill att jag ska vara jätte sjukt. Jag vill faktiskt jobba. Men men. Nu ska jag sluta blogga, lägga mej och vila. Invänta ett besök på vårdcentralen.

Kommentarer
Postat av: Bob Malin

Usch. Krya på dig!

2008-06-12 @ 07:24:50
URL: http://malleballefikonskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0