Dagens Minus

  • Hamna emellan
       Jag tycker inte det är sjysst att sätta folk mitt emellan. Att säga saker som man inte kan stå för och sen får en person inte säga något. Detta är inget som jag har i min vardag men det är en tanke och det blir mitt största minus idag. Jag tycker att det är oärligt och fel. Man sätter en person i en jobbig sits och dessutom så står man inte för det man tycker eller för vidare. Och varför inte stå för saker man för vidare? Kan man inte det så tycker jag att det luktar skumt och dessutom så är man feg. (Detta har som sagt inget med nånting speciellt att göra, men det var bara tankar som kom upp).

  • Folk som tror att dom är nåt    Fast dom inte är det. Det e så jäkla kul med människor som försöker att visa sig såååå starka och överlägsna, men samtidigt lyser det igenom hur svag man är. HAHA det e så förbannat töntigt och det e så roligt att se. Mitt minus går till dessa typer av människor, för att dom inte vågar vara sig själva. Jag är en mes i många lägen och jag kan må skit. Jag visar det och jag skäms inte ett dugg. Att visa att man är svag är en styrka- i mina ögon.

  • MYGGJÄVLAR   Dessa jävla mygg. Dom är här nu. Dom älskar att sitta på ens kropp och sticka ner sin ?snabel? och suga ut ens blod. Dom är äckliga, dom är irriterande & dom är fula. Jag hatar verkligen mygg. HAT är något starkt, ett starkt ord. Men jag lovar, jag hatar mygg. Varför ska dom finnas? Fåglarna kan käka så mycket annat i stället. Nä bort med myggen. Dom är för många. Dom bet mej i natt!


Kommentarer
Postat av: Carro

Dessa jävla mygg, (:



jag läser om dem i ALLA bloggar nuförtiden,

har dem en sådan effekt på oss? (:



Tralla la la lal lalalall :D

2008-06-16 @ 18:47:16
Postat av: Carro

Kanske i skrift är jag bra på att uttrycka mig,

ibland sämre. Ibland jävligt klantigt.



Tack för dina fina ord.

-dem värmer.



jag förstår rädslan om att förlora vänner,

dem är så viktiga. Och det är min stora rädsla.

2008-06-16 @ 19:08:06
Postat av: Carro

Joooo chuck är så snygg att man kan falla

på alla fyra och aldrig ta sig upp, (:

ååh.



har du ont? :(



Givetvis får du haka på om du vill, (:

hade varit kul och den matchen MÅSTE

man se, trallalalla



2008-06-17 @ 19:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0