Min My

Den här dagen suger med stort S. Men jag får fly till Titti ikväll. Fly bort från allt som gör att mitt hjärta värker.
Jag hatar dessa dagar. Jag mår illa av att se mej själv i spegeln. Det är sånna här dagar som jag saknar min My.
Min My är alldeles speciell. Hon hade plockat upp skärvorna från mitt hjärta och limmat det med Karlssons Klister.
Jag känner mej ensam. Ensam och förlorad. Min My, hon är så långt borta. För långt. Jag saknar min My så det gör ont.
Jag lever på våra minnen. Och det gör mig glad för stunden. Men om hon ändå bara vore här.Igår skrev jag om den perfekta semestern, tänk hur snabbt det kan gå från att vänta på en perfekt semester till att bara känna sig tom och ensam.

Tro inte att jag glömmer er andra, mina underbara vänner. Men ni är mina vänner, just för att ni förstår. Men det enda ni inte kan förstå är hur mycket jag saknar min My. Vore ni långt bort, skulle jag sakna er med, så det gjorde ont.

Kommentarer
Postat av: O L G A

Jag ringer dig imorgon då! Jag lär vara vaken före fan som vanligt :)

2008-07-03 @ 18:05:23
URL: http://www.metrobloggen.se/olga
Postat av: My

det gör ont Lajsa... Mycket ont...

2008-07-04 @ 17:20:20
URL: http://puckoventilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0