Long time...

Ja det var ett tag sedan jag bloggade här. Har inte hänt så mkt annat än att Jack inte verkar vara helt ok. Och att jag i samma veva blivit erbjuden en valp. Men vi ska boka tid hos veterinären och så ska dom få kolla Jack ordentligt. Jag e lur på att det kan vara nåt som är ordentligt fel, varför vet jag inte, men jag känner min hund. Pälsen är dålig och han är loj. Inte den Jack som jag känner. Och att i samma veva nu bli erbjuden drömvalpen gör det hela svårt. Men jack är hela min värld, han är min guldklimp. Så länge han lever behöver jag ingen valp. Men självklart är det så att jag kommer att fundera. För finns inte jack längre så tänker jag inte stå utan hund. Det är ingen hund som kommer att ersätta Jack, men jag är en hundmänniska och jag vill leva med hundar. Vi får hålla tummarna på att jag bara är nojjig över Jack och om alla i hela världen håller tummarna riktigt hårt så kanske Simon går med på att ha tre hundar hemma;) HAHA. Då det händer ser vi rosa elefanter, jag lovar.
Den här valpen är iaf otroligt fin. En lugn och trevlig hane. Vit med bruntigrerade inslag i ansiktet och på rumpa och svans. En riktig sötnos. Det är en Ambull. Och det är det jag vill ha som nästa hund. Dock säger sambon nej till tre hundar och även till rasen. Men jag köper den hund jag vill! Jag får ta att han inte vill ha tre jyckar, men ras, det väljer jag själv efter min tycke och smak. Så en Ambull ska jag ha i mitt hem, innan jag dör. Var så jävla säkra!

Nu kom älskligen hem i en jävla fart:) Han kanske är lika hungrig som jag. Och förlåt att jag inte svarat på kommentarer. Jag har inte haft tid!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Lisa!

Vi mår utmärkt.jag och Bowie Lämnar Luleå imorgonbitti för att åka hem till stockholm.

Mitt nya internet hemma i sthlm kommer igång om en vecka, så jag vet inte exakt när jag kommer kunna blogga.

Vad är det som hänt Jack?

Låter jätteskumt och fy vad hemskt!

Helt klart dom bästa, finaste och mest missförstådda raserna. Din sambo får helt enkelt säga ja :)

Kram

2008-07-14 @ 16:13:33
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/
Postat av: Linda

btw, e det oki om jag länkar dig från min blogg?

Kram Linda

2008-07-14 @ 16:14:48
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/
Postat av: Fanny Strömberg

Nej jag knarkar inte, men polisen har bättre för sig och om jag ser henne kommer jag defenitivt sätta henne på plats :)

2008-07-14 @ 16:17:05
URL: http://fannu.blogg.se/
Postat av: Eliina

Jaha okej, men fy vad roligt. En kompis syrra har också kommit in på det :) Det är bara bra med oss, vi lever livet så att säga. Men vi vill gärna se en Lisa komma på te-besök snart. Och vi ska hålla tummarna att de bara är du som är nojig över Jack :)Det lät inge bra ju :/ kram

2008-07-14 @ 18:39:37
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Linda

karlar fattar inte våran modersinstinkt, vare sig det e till barn eller djr :D

Tycker det är bra att du iaf kollar upp det.

Är han inte som han brukar så är det ju något som inte e som det brukar heller.

Grannen sa häromdagen att deras hund släpper vansinnigt mkt hår och att pälsen var glanslös. Hon hade ringt veterinären som hade tipsat om a vitaminer, borde finnas på apoteket.

Men det är nog bra om du tar ett blodptov! hoppas att det bara är nån vitaminbrist eller så och inget allvarligt. Jag vill ha en svart pitbull tik som då ska heta "Holly Day".

Måste dock bo lite större då, men nån gång så ska jag :D

kram

2008-07-14 @ 19:11:21
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/
Postat av: Elina.

Åh. Det lät väldigt skönt. Nu inspirera du mig, jag kanske också gör de ikväll. haha :) Men vad bra, men jag skriver på msn eller här på bloggen eller nå. Det brukar ju lösa sig. Men ha en mysig kväll nu o hoppas du somnar innan tolv ;) kram

2008-07-14 @ 21:01:04
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0