Lite sol

Lite soligt idag, skönt. Kanske man nån gång kan få lite färg. Väntar på att älskling ska kliva upp ur badet så vi kan dra iväg och träna våra jyckar lite. Jack e lite dålig i magen, men jag tänkte ändå försöka hinna träna lite lydnad med honom idag, senare ikväll blir det en lång promenad med Erica och hennes jyckar. Tror faktiskt att jag ska ta tag i mej själv och städa idag. Då kanske jag kör slut på mej själv och lyckas somna i tid för en gångs skull. Jag har fått ofantligt svårt att sova. Men det ska fan bli ändring på min dygnsrytm nu! Jag missar sol och grejjor. Måste kliva upp i tid.

Känns underbart skönt att bli student i augusti/september. Jag har även Lollo och hennes syster med mej. Det ska bli riktigt nice. Lollos syster äger min hunds syster. Så det känns jätte kul att få höra hur dom har det:) Jag har ju känt dem båda sen jag var en liten lort. LTU here we come!

Jack e som sagt lite dålig i magen, igen. Han bajsar bra då och då, men han fiser som fan. Ett veterinärbesök kommer att vara behövligt. Hoppas bara att det inte alls är någon fara med honom. Men det måste kollas iaf. för att vara på den säkra sidan.

Jag tycker att min blogg e trist, jag har ingen sladd te mobilen och dessutom ingen kamera. Hur kul är det då man inte kan lägga upp bilder. Måste köpa mej en sån där sladd, jag vet att jag har sagt det förrut och jag glömmer ständigt bort det. Ska fan skriva upp det på en lapp nu så jag inte glömmer det.

Nu bär det iväg mot norra svartbyn och träna lydnad med jyckarna. Jack kanske kan få sej ett litet dopp oxå om det är varmt för honom.

Hoppas att alla har en underbar dag. Dagens blogginlägg var inte så värst intressant, men jag lovar att jag ska bättra mej. Nu: träna jycke Sen: städa


Diggar den här bilden... Städa... Det måste ju göras men..

Kommentarer
Postat av: Tommyagnethe

Cool site ... I like it :)

2009-03-25 @ 11:41:24
URL: http://tommyagnethe.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0