Jag vet nu...Vem jag är.

Nu är det klart. Jag kommer in på skolan. Just nu är jag 2a reserv i första "urvalet", är det så man säger? Ajja iaf. jag kommer in! Det känns så jävla bra! FAN SÅ BRA! Och Lollan kom oxå in. Fy fan så kuuuuul! Äntligen!
STORT Grattis till Sara som oxå kommit in på det hon har sökt!

Håller på att städa och dona idag. Har tvätt oxå. Men ingen nyckel. Så jag väntar på sambon. Han e ute med hundarna i skogen och låter dom leka av sej. Dom har vari ute ett bra tag nu, börjar sakna dom. Vill ha hem dom och få lite städ- & tvätthjälp. Sen ska vi ju laga mat oxå, älgbiffar, brunsås och pommes. Självklart lite vinbärsgele, den får man inte glömma! MUMS MUMS MUMS.
Ikväll blir det kanske att öppna en flaska vin och fira att man har semester, det skulle inte vara helt fel. Blev ju lite vin å grejjer igår oxå, men en dag till skadar inte. Det var riktigt trevlig hos mamma o pappa igår. Heta disskusioner, men det var trevligt:)
Blir att åka till Skellefteå nästa helj oxå. Riktigt nice. Men då kommer Danne o Josse, så jag missar dom. Mindre kul:(

Sitter och nöter sönder Lars Winnerbäck och Miss Li. Är inget stort fan av Lasse, men den här låten är ju bara så sann. Alla känslor som han och Miss Li förmedlar genom texten i låten rör mig så enormt. Det värker i mitt hjärta och jag vill bara gråta. Jag tänker på hur mitt liv vore utan min familj, mina vänner och utan den lilla familj jag själv byggt upp här hemma. Simon, hundarna. Det gör mig ledsen enda in i själen. Jag lyssnar på låten och känner en stor rädsla för att behöva leva det liv dom sjunger om. "jag antar det finns nån du skulle ringa om jag inte fanns" Just den biten gör att mina tårrar forsar. Me jag är ju blödig. Gråter för lite. Men kanske är det för att jag är lite djup i mina tankar... Kanske.. Kanske inte. Jag är inte känd för att vara djup och uttrycka mej med fina ord. Men jag kanske är djup på mitt egna lilla vis.


Det enda jag vet är att min älskade sambo gjort mig till en bättre person. Han har plockat fram min personlighet. Han har visat mej vem jag är. Jag har hittat mej själv. Det betyder mycket.
Mina senaste dagar tillsammans med min familj har gjort mitt hjärta fyllt av kärlek. Jag tror aldrig jag haft så mycket kärlek i min kropp. Det känns skumt.





Kommentarer
Postat av: Annica

Jo de var på tiden, kom på det igårkväll att du ville ja sku knäppa kort, så mitt i natten knäppte ja kort o la upp dom ;) trivs jättebra här ute, lugnt område också, och perfekt för kevin med egen uteplats.... nej jag kan verkligen inte trivas bättre...

2008-07-11 @ 20:43:37
URL: http://annicaisola.blogg.se/
Postat av: Sara

whooho :D vi ska bli studerande!

2008-07-11 @ 23:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0