En seg dag

Idag e det en sån där seg dag, men jag är ändå på strålande humör. Dock fungerar inte min MSN och jag behöver HJÄLP, PRONTO! Men älsklingen är ute med jyckarna, han e väl snart hemma.
Idag har jag småstädat som vanligt. Dammsugit och diskat lite. Plockat och donat. Det blir nog att  städa grundligt då jag går på semester tror jag. Eller nu i heljen. Vi får la se vad som händer...
Jyckarna är pigga och glada och har återgått till att vara vanliga små vilda monster. Det känns bra. Jack vill leka massor och lillfjanten Alice hugger mest hejvilt åt honom, riktigt kul att se.

Känner att jag e supersugen på att shoppa idag, skulle nog kunna shoppa vad som helst. Men jag e snål denna månad och ska spara mina slantar. Jag och Erica ska nog åka på en tripp till Skellefteå för att träna lite jycke så det blir att avvakta och se, spara lite på de slantar som jag har.

Det blir ju en tripp till London i mars nästa år. Jag, pappa & mina två bröder. Det är en resa jag längtar efter sjukt mycket. Jag ska nog enbart önska mej pengar i julklapp och i födelsedagspresent. Kommer att vara en fattig student så det blir lite svårt att spara. Vi kommer att åka och se Arsenal-Chelsea och sen kommer vi att dra runt på lite heta Pubar. Shopping lär det ju oxå bli, dock e jag ensam tjej, men mina familjemedlemmar har bra smak. Iiiiih! Jag blir helt exalterad över tanken att åka. Jag vill åka nu nu nu! London here I come! Dock måste jag öva en hel del på min engelska. Det brukar låta bra då jag e full, men jag vill ju komma ihåg min vistelse i London.

Hittade denna söta lilla kreation på ASOS. Hmmm... jag e grymt sugen. Just Love It! Baktill är det en liten rosette oxå. Det gör ju inte direkt saken sämre. Nu ska jag flörta hejvilt med min underbara sambo. ;)



Kommentarer
Postat av: O L G A

Absolut! Nu börjar ju vädret bli bättre också så att man kan hänga på uteserveringar :)

2008-07-01 @ 13:39:29
URL: http://www.metrobloggen.se/olga
Postat av: My

Haha.. Engelskan låter alltid bra när man är full av den enkla anledningen att man är full =P

2008-07-01 @ 22:57:48
URL: http://puckoventilen.blogspot.com
Postat av: Titti

Ooojaa giiisen min :D Ska bli svin myyys! Du jag å myggen! :D

2008-07-02 @ 01:38:27
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0