5 arbetsdagar

Nu är det bara fem arbetsdagar kvar innan jag får vara ledig med betalt. Det kommer att bli helt underbart!
Har en hel del planer, Tittis ballekong, drinkar, s-reg & Carro. Hundträning och bus med Erica. En tripp till Skellefteå. Träffa familj & släkt. Det här kommer att bli en toppensemester! Träning får jag inte glömma, för det kommer det att bli. Ska boka ny tid för BIAmätining på gymmet. Nu e jag taggad. Snaaart slipper jag jobba. Och sen då jag kommer tillbaka efter semestern så jobbar jag bara 2 veckor för att sen börja plugga. Jag tror nog att jag kommer in:) *håller tummarna*

Älsklingen är nyss hemkommen från en lång tur i skogen med båda jyckarna. Nu ligger två jyckar mättna och belåta och tuggar i kapp på varsitt ben. Ett ljuvligt ljud. Nu ska vi iväg till sävast och ta in post och kolla så att allt e som det ska. På fredag kommer mamma och pappa hem, dom har med sej Alvin. Egentligen skulle han åka bil och komma på måndag, men han ville flyga med farmor o farfar istället. Fick ett brev av honom idag med teckningar och grejjer. På ena teckningen var det en bulle och ett hjärta... URGULLIT! Får se om bror o mia kommer med Arvid o Rubbe på fredag oxå. Kanske dom slaggar här. Det skulle vara jätte mysigt. Annars kanske jag kan kidnappa Arvid o Alvin en dag:) Hitta på lite skojj med ungarna och härja på.

Nu väntar en otålig sambo. I morgon är det uppe med tuppen. Ska ut o gå med Erica tidigt som fan:) Innan vi sover ikväll så blir det en gammal grymt cool film, Dum & Dummare. Så jävla skön film.


Natt Natt
.

Hade tänkt lägga in en bild, men det fuckade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0