Snart slutar jag...

Lovely!! Underbart att få komma hem! Ska ut med jycken på en långis hade jag tänkt. Kilona ska fortsätta att rasa. Men jag gnäller fortfarande efter glassen *suck*

Att jobba idag har varit skojj. Jag vet inte varför men jag har en massa energi. Ska höra med Erica om hon ska me ut, men jag tvivlar på det. Hon har lagt sin erengi på städning idag:( 

Jag e så sugen på att träna WP! Så nu ska Alice få sig en liten sele i cammo. Så söt hon kommer att bli. Jag älskar WP, det e så jäkla kul. Blev ingen träning i lördags och jag saknar det redan. Längtar efter att få sätta igång och att våran vagn ska bli klar. Få se om Simon, Tommy o Henke tar tag i det i heljen. Om dom gör det ska jag bjussa dom på en redigt god middag, två rätter kanske dom kan få. Och några öl på det:) Då blir dom nog glada, jag får köra med mutor :)


image143

Kommentarer
Postat av: Bob Malin

Aha, nu får jag läsa igen! ;D

Öl är en bra muta :)

2008-01-22 @ 11:37:05
URL: http://malleballefikonskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0