Snart bär det av

Snart bär det av till jobbet med Sara & Carro i röd lilla "lisa".
Jag är redan hungrig, den som säger att gröt mättar länge, den ljuger. FETT!

Jag ser fram emot att jobba idag. Det känns skönt. Men jag måste få mer rutin på livet nu! Jag sover fasen till elva eller tolv på förmiddagen. Mitt mål att börja med är nio. Att komma upp klockan åtta skulle ju vara det optimala. Har kört lite brun utan sol idag så det blir osminkad slusk på jobbet idag. Simons träningsbyxor som på mig blir a ´lá B A G G Y. What ever, it feels good.  

Många som undrar över lösenordet.... Det är för att jag vill välja dom som ska läsa min blogg. Jag vill kunna skriva vad jag vill, ventilera ordentligt.

Nä nu ska jag packa ner lite saker att ha med på jobbet. Blir nog en varma koppen "blåbär & hallon" när jag kommer till jobbet, för att inte hinna hungra ihjäl. Till middag har jag med mej lax och bulgur. MUMS. Jag e inte less än, hoppas det håller i sig. Ska nog slänga på lite vitlökssmör oxå så det inte blir så torrt. Hmmm... onyttigt, nja... jag äter under 800 kcal/ dag och rör på mig som en apa. Jag förtjänar det ;)


image137


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0