Längtan...

Läste som vanligt BITTERFITTANS blogg och kom att tänka på resan till Sthlm. Fan så underbart! Jag behöver verkligen det just nu. Shopping med mamma och pappa, mysa på med bror och hans familj. Ska nog ta med mej träningskläderna oxå och ta mysiga morgonpromenader i våran huvudstad. Dock väljer jag nog att ha pappa eller bror med mej, för man vet aldrig vem som kan lura i buskarna. Så härligt det ska bli! Äta god mat, dricka lite vin. Gå efter stockholms gator och shoppa loss på morsans pengar. Mamma är väldigt bra på det sättet, på många andra sätt oxå givetvis, men jag gillar hennes shopping. Mamma älskar nämligen att shoppa åt mej, jag tror hon älskar det mer än att shoppa åt sig själv. Kanske kan jag tigga extra mycket som en tidig födelsedagspresent? Jag vet redan vad jag vill ha då jag fyller år. EN färgning av håret. Jag vill göra något nytt, något drastiskt så jag tänkte faktiskt bli en dum blondin igen. det var länge sen jag var blond. Kanske skulle man kolla om man kan färga håret dåman är i hufudstaaaaaden? ( uttalas snobbigt och utdraget )

Jag måste sola iaf. Eller så kanske jag köper mej en tub brun utan sol. Jag hatar att vara blek och nu då kilona rasar skulle det sitta fin fint att vara lite snyggt brun oxå.  Att vara nyttig går bra. Jag är väldigt utseendefixerad, det vet jag. Men jag gillar det. Jag gillar att vara fräch och att se bra ut. Okej, så självgod e jag inet att jag anser mej vara snygg, men jag är väl vad man kallar medelmåtta iaf ;)

Som ni märker är självförtroendet på topp idag. Jag har kommit till insikt att jag inte ska ödsla energi på sånt som inte kommer att lösas. Ska lägga ner energi på promenader istället.  Ska höra om slöisen Erica ska med på en riktigt jävla lååååång runda ikväll efter det att jag slutat jobbet. Jag känner mej pigg och alert, nu ska kilona fortsätta att RASA!!

MOAHAHAHAHA DIIIEEEE FAAAAT, DIE!!!

En riktigt snygg blondin. En av mina stora favoriter.
image135

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad mysigt att åka till Stocke,
jag tror det blir bra med en blondlisa. (:

2008-01-15 @ 17:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0