I´m back

Nu har jag varit ledig från bloggande ett tag, men jag ska ändra på det och sörsöka blogga lite mer nu.
Nu är det år 2008- hoppas att det blir bättre än förra året, för det var riktigt kasst ändå.
Jag ser fram emot det nya året och det känns som att jag fått en bra start. Nyårslöftet håller jag och jag är duktig!
WP:n har dragitigång ordentligt och det är jätte kul att träna nu! Jack verkar pigg och glad nu och är superduktig, inte ett enda utfall eller morr mot en annan hund nu efter det att han blivit kastrerad och vi arbetar på nu igen med friska tag, en mjukstart har vi tagit. Inom WP:n började vi från skratch igår och Jack var hyfsat duktig. På morgonen i lördags var vi 5 st och tränade. Vi börjar få in folk från Luleå nu och det känns kanonbra.
Älskar min nya WP-tröja. Den är så mjuk och skön. Bra att ha på sej så man kan göra lite reklam för oss oxå.

Sitter på jobbet just nu och min rygg lever fan med mej. Kanske är ryggen trött eftersom att jag har börjat vara ute och gå så mycket, jag vet inte... Ont gör det iaf. Blir att knapra Ipren idag. Sen ikväll ska jag ut med Jack, vi får sällskap av Leslie och Erica. Jag ska träna som fan nu, och jag ska bli snygg och smal.

I´m going to look gooooood!

Snacka om att Carmen är snygg som få!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Joo, de var kul igår! :) Fast man vill ju testa några ggr till så man ser om Ebba gillar det eller inte! :)

2008-01-06 @ 15:43:10
Postat av: Ingela

Kul att det går så bra med Jack nu! Hoppas det fortsätter så :-) vi kör spark och ibland blir det slädtur eller skidtur och det går jättebra, hundarna är kanonduktiga :-)
Ha det bäst!!
*kram*

2008-01-06 @ 17:15:47
URL: http://www.silverpilarna.se/ingela
Postat av: Pia

Heej!

2008-01-07 @ 11:55:17
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: B I T T E R F I T T A N

Svar: jepp, dem hade Rules by Mary kläder på plåtningen

2008-01-07 @ 14:37:53
URL: http://bitterfittans.blogg.se
Postat av: emelie

tjoho!! :)

2008-01-08 @ 15:31:18
URL: http://em3lie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0