I just love this day

Den här dagen blir bara bättre och bättre. I feel good!
Den kan inte bli bättre än såhär nu. Jag älskar att komma till insikt. Jag älskar att folk försöker göra sig speciella.  Me likie!  PUSS

Livet leker!

På fredag ska jag rida Evert, nice. Ska plåga honom i ridhuset lite, Nä skämt å sido. Vi ska jobba på böjda spår hade jag tänkt mig. Jobba med fomen oxå. Ska bli rriktigt kul. Sen är det styrelsemöte. Kvällen kommer enbart handla om WP.

Jag måste säga att jag är tacksam. Jag är tacksam för att jag fick veta i god tid. Jag är tacksam över mina vänner som stöttar mig och som finns här för mej. Jag är tacksam för min familj och min sambo som alltid finns i min närhet. Jag är även tacksam över att vissa visar stor respekt och mogenhet. Förståelse. Även om vi inte pratar just nu så vet hon att jag inte är arg. Smart tjej den där S-reg.  I just love you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0