Fick brev idag!

Jag fick ett stort vitt kuvert hemskickat idag:)
På det stod det : FASTER LISA GABRIELSSON ( och sen min adress )
Brevet var från älskade lilla Arvid på snart 4 år. Han hade ritat två fina teckningar och sen hade han skrivit vad han önskade sig på sin födelsedag... RÖD HÅRFÄRG
Haha jag fattar inte vart han får allt ifrån. Han e en rolig liten unge! Men vad ska han med hårfärg till? och RÖD? Han e ju ett litet blekt troll haha.. Ja vi får väl köpa han nå barnvänligt hårfärg. Och dessutom nåt annat oxå då förstås. Haha ja, som sagt, den ungen är STÖRTSKÖN! Kommer dock ALDRIG mer att köpa leklera till honom! "faster kan vi leka med det där tråkiga som du hade köpt åt mej" BAH!! Åtminstone är han ju ärlig haha.
Saknar Bror, Mia, Arvid & Ruben. Men snart ska jag hälsa på dom tänkte jag:) Blir nog i slutet av februari eller i början av mars då. För jag drar ju till Stocke snart, vilket kommer bli fett nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0