Chillar på jobbet

Jag sitter just nu och chillar på jobbet... Snacka om seg dag idag. Jag vill mest bara hem och mysa med min asmbo som jag i princip inte har träffat på 2 dygn.. eller jo träffat, men inte umgåtts.
Huvudvärken e ett faktum just nu. Men en Ipren ska väl göra susen?

Jag har gått och blivit en WP-freak. Jag sitter och funderar över träningarna, gör planeringar, fixar med prov, snackar om tävlingar och DRÖMMER om tävlingar. Förra drömmen var att jag och Jack var dom enda som kunde slå gänget från SWBA. Allt hängde på oss. Jag blev framropad "on deck".... spänningen steg... Jag vaknade! Fuck! Jag ville veta vad som hände. Drömmen innan det var att jag och Jack tävlade och att en massa folk fuskade utan att dommaren såg något... Face it! Jag är ett WP-freak! 

Efter jobbet ska jag hem till erica en sväng och hänga. Måste förbi hem först och inta ett stycke macka med något på. Är hungrig, mår illa... Är trött. 

Jag är så glad över de vänner jag har på jobbet, Carro, Sara, Lisa... Ni förgyller hela min dag! Utan er är jag förlorad på sillen pillen...

Ha det bra gott folk, om jag säger att jag ljuger ibland, är jag ärlig då?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad söt du är! Jag tycker om dig också, hihi :D Seriöst, hade jag inte haft er här så hade jag inte pallat med jobbet. Och det är SANT! :)

2008-01-08 @ 19:46:15
URL: http://pluppi.blogg.se
Postat av: Ingela

*vinkar* hoppas att vi kan ses nåt snart, det är ju längesen nu!! Hoppas det går bra för dig och Jack på tävlingarna i dina drömmar :-)
*kram*

2008-01-09 @ 15:39:25
URL: http://www.silverpilarna.se/ingela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0