Trött

Jo nu e jag trött! Har varit hos naprapaten idag, han kom till jobbet så han har knäckt och grejjat så det har knakat i hela min kropp. Så nu e jag helt slut, huvudvärk och är trött som fan. Blir att sova direkt då jag kommer hem. Måste boka om tvätttid för på fredag e jag ju i stockholm:) Eller ja sambon får tvätta:)

Det händer inte så mkt just nu. Var ute med skotern och tränade alice idag. Jack fick vara hemma och mysa under täcket, där han trivs bäst. Han kan inte följa för han blir helt tokig då vi kör skoter. Vi åkte ut till Halsänge och grillade och åt stekt palt *mums* Nu e det konditionsträning för lilla Alice eftersom att vi inte har någon sele än.
Längtar efter att få beställa en sele åt henne. Snart är det styrelsemöte, måste fråga Erica vilken dag det var. Ska ringa henne sen.


Blir tråkig blogg idag för jag e så enormt trött, ni får ursäkta.


image167

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0