Ilska & Besvikelse

Jag känner sån ilska och besvikelse just nu. Trodde inte att det kunde bli sämre, men det blir det tydligen. Jag orkar inte börja jobba 6 dagar i veckan igen! Jag orkar verkligen inte det! Jag känner mej helt slut i kroppen som det är nu. Jag har jobbat tre månader i streck 6 dagar i veckan och det håller verkligen inte i längden. Jag var nära på att bli utbränd och det ska man inte vara vid 23 års ålder! Var fan ska det här sluta? Jag är så oerhört besviken över att jag inte får någon provision heller, jag har slitit som en jävla slav på det här projektet i över FYRA månader! Och vad får jag för det? Inte ett jävla skit! Sen dom stackare som suttit på Callback och arbetat för oss allihopa får SÄMRE provision, varför FAN det? Dom har jobbat och hjälpt alla i gruppen! Dom har fixat så att vissa av oss har fått provision! Vet inte om jag verkligen orkar stanna kvar här tills dess att jag börjar plugga... Jag vet verkligen inte det... Jag funderar starkt på att ta ut min semester ett tag nu. En vecka iaf. Jag behöver distans, jag behöver leva mitt liv ett tag. Jag vette tusan hur det blir nu. Säger jag upp mej så blir det knapert som FAN i 3 månader... så det går inte... Kan dom inte ge mej sparken så jag får stämpla?! *suck*

Fick iaf svar från en kennel idag. Det är min lilla ljuspunkt i helvetet just nu. SÅ kanske någon gång under året eller nästa år, så blir det en valp, dock har vi inte bestämt oss utan vi ska prata jag och sambon ikväll. Vi måste ta hänsyn till Jack och se vad vi kommer framtill. En till i familjen är inget vi bara skaffar utan det ska vara genomtänkt. Så vi får se hur vi gör helt enkelt, men det är klart intressant för oss. Och det är inte så att vi kan vänta hur länge som helst, finns inte många kennlar i Sverige och den vi vet tar inte så många kullar heller.

Den som lever får se!
image156


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken fiiiin hund! ;)

2008-02-05 @ 17:14:28
URL: http://pluppi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0