Heljen som varit

Det har varit en skön helj, inte gjort vidare mycket, men jag har helt enkelt gjort lagomt. I fredags så åkte jag Sara & Annica till Pagla och åkte lite madrass, grillade och käkade nån macka. Det var trevligt som bara den. Kevin hade varit hos veterinären och han har blivit lite sämre, men jag håller tummarna för att han ska bli bättre. Efter att ha varit i pagla åkte jag hem och la mig i sängen med jyckarna. Vilade en stund och sen var det tvätt som gällde. Tvättade och donade på och sen kom Sara förbi. Vi satt och myste och såg TV, surrade lite om allt möjligt so,m livet har att erbjuda oss. Sen gjorde vi en supergod milkshake, som sambon oxå fick. Det var jätte trevligt! Vi såg film oxå, Djävulen bär Prada. Har sett den förr, men den är bra:)

Igår var det lördag och Melodifestivalen, något som var enda svenne måste titta på. Satt hos S-reg och drack vin och pratade, det var jätte kul att hitta på något för det var så länge sen vi gjorde det! Melodifestivalen var en SKANDAL! Vad fa har Christer Sjögren där att göra? NEJ BORT MED HAN! Och bort med den blonda tanten som sjöng något deprimerande skit och såg ut att hålla på att somna uppe på scen. SKANDAL är ordet jag väljer för den delen av Melodifestivalen. Dock var Poodels och E-type BRA oc at dom gick vidare var ju tur det. Efter att ha gnällt lite över Melodifestivalen så drack vi mer vin och sen var det dags att se Gossip Girl. I just LOVE it! Fan att behöva vänta tills säsong 2 kommer! Det e nästan 6 månader dit! SKIT SKIT SKIT! Jag måste se alla avsnitt en gång till. Jag & Sreg pratade även vi om livet. Vi kom fram till att hon och jag måste ha gjort nåt jävligt dåligt i vårat tidigare liv eftersom att vi inte bor på Upper east side i NY och festar loss med bratsen. Vi måste vara snälla mot ALLA så att vi får ett bättre liv efter detta. Dock vill jag gärna ta med mig sambon och jyckarna, men ja gtror inte att man får välja tyvärr. Vi kom även fram till att vi måste åka och införskaffa SPRIT i olika sorter och smaker. Skaffa oss ett rejält barskåp och anordna bättre fester. Då skall det vara flådigt värre med klänning och höga klackar. Inge mera festande i mjukisar och slarvigt uppsatta frisyrer. Nu är det STIL och KLASS som gäller. Vi måste styra upp detta nu!


image164

Kommentarer
Postat av: Carro

"Och bort med den blonda tanten som sjöng något deprimerande" exakt vad jag och Linda också tänkte när vi såg henne. Inte bara det hur hon sjöng UTAN också hur hon såg ut. Det var katastrof.

2008-02-10 @ 14:54:28
URL: http://carolinkummu.blogg.se
Postat av: Moa

hahaha, fan vad jag skrattade när jag läste om melodifestivalen. speciellt om den där tanten.

jag ska börja se på gossip girl :)

2008-02-10 @ 15:17:58
Postat av: Lisa

MOE: DU SKA SÅ BÖRJA SE GOSSIPGIRL!

2008-02-10 @ 15:19:12
URL: http://lajsaminelli.blogg.se
Postat av: Carro

Jies,
vinkväll lät mys
och gosspi kan jag ge en chans med tanke på att jag läser stensryds blogg och följer det i text. (:

2008-02-10 @ 15:39:30
URL: http://carolinkummu.blogg.se
Postat av: Sigvemarita

Keep the good works comming.

2008-08-27 @ 14:56:03
URL: http://sigvemarita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0