Händelserik helj

Heljen har varit händelserik och kul! Trots förkylning och bihåleinflamation så har det varit toppen.
Fredagen började med att åka med Erica till stallet. Red Evert och han var grymt fin! Jätte kul var det. Lite jobbigt med så mycket folk i ridhuset bara, men det gick bra:) Han e så söt Evert, en riktigt mysig liten häst! Sen är han riktigt snygg oxå så Carro ska vara stolt! Efter stallet kom Sara och hämtade mig och det bar av mot bolaget, efter bolaget så fick jag låna pengar av Sara för att köpa ett skrov, tack Sara! Det var mumsigt:)

Sen åkte jag hem och vilade. Efter att ha vilat en stund så var det dags att gå ner i tvättstugan. Simon gick ut med jyckarna. Sen var det TOKSTÄDNING, stressigt och jobbigt. Simon var ingen större hjälp för en gångs skull, men nån gång får han väl sla han med... Sen kom Sara och Andreas och vi festade loss:) Drack lite och spelade lite spel och surrade. Det var jätte trevligt! Simons bror kom förbi en stund och då drack vi lite mer och sen sjussade han och hans kompis oss till Hellman-Persson. Där sjöng vi Karaoke och hade jätte trevligt. Carro var redan där och det var så roligt att festa ett helt gäng! Sen bar det ut på krogen, fick låna pengar till inträde, tack Hellman- du får igen pengar i morgon! På krogen var det hyfsat kul, dansade som en galning som vanligt haha. Träffade inte så mycket folk men Elisabeth träffade jag iaf och det var kul=) 

Lördagen var en slödag, men farmor och farfar kom förbi och firade mig, jag fick en jätte fin vas! En röklila och den var sååå snygg! Den får stå på TVbänken. Jag och farmor och farfar surrade och fikade och det var jätte trevligt, har inte träffat dom på länge. Farfar är 87 år och han e ju ändå hur pigg som helst, men att han kör bil är väl inget jag rekomenderar haha. Men han kör sakta iaf. haha Simon fick inte vara med och fika för han var full fortfarande...haha
Sen åkte vi iaf till mamma och pappa och åt gomiddag med efterrätt och simon fick sin present. Ett presentkort.
När vi kom hem var jag helt slut så vi slötittade på melodifestivalen, såg inte slutet utan la oss i sängen och jag somnade kring 22:30 skulle jag tro.

Idag, söndag så jobbar jag. JA jag jobbar på min egen jävla födelsedag! Och jag har med mej världens äckligaste mat:( BLÄ! Känner mig mest sjuk idag oxå. Ingen höjdare. Men måste man ha sjukintyg så får jag lugnt jobba då jag är sjuk. Kan inte göra så mycket åt saken direkt. Så det är bara att bita ihop. Så att fylla 23 år idag SUGER ordentligt.

HAHA en bild säger mer än tusen ord, för er som vet haha

image173

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis snygging. (:

2008-02-24 @ 15:56:06
Postat av: Carro

Ja ta det som en
k o m p l i m a n g
det är sällan jag använder dessa unika ord. (:
du är speciell på ett bra sätt. (:

2008-02-24 @ 16:35:50
Postat av: Markus

shit alltså.. åren går.
Vet inte riktigt om jag är redo för att fylla 23, det låter hemskt gammalt!

Vill du ha lite radioinspiration så hittar du mitt program under "factory" på umeastudentradio.se!

2008-02-24 @ 16:50:04
URL: http://bollocks.blogg.se
Postat av: Ingela

GRATTIS i efterskott!!!!!!

*kram*

2008-02-25 @ 12:45:54
URL: http://www.b99.org/~silverpilarna/ingela
Postat av: Bob Malin

Grattis!

2008-02-25 @ 13:13:21
URL: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis (i efterskott) ;)

2008-02-25 @ 13:39:29
Postat av: Albinselina

Merci for all the wonderful writings

2009-03-16 @ 10:03:51
URL: http://albinselina.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0