En seg dag

Har inte bloggat idag och tänkte väl inte göra det egentligen. MEN...

Idag är det måndag och det e en seg dag. Dagen började bra då jag drog med Sara och Carro till Luleå. Strosade runt där och hittade ett par SJUKT snygga sneakers! Jag ska ha dom! Det är bara så! 500:- e ju inget för dom snyggingarna!  Sen åkta vi på Korvmojjen och käkade, det var mumsigt=) Nu måste jag skärpa mig! Sluta upp att fuska. Inge bra diet att käka hamburgare direkt. Sen var det möte med facket och det var som nice. Mycket bra som kom fram. Ska på utbildning i Piteå i April=) Det ska bli kul.
 Men sen... ringa... suck.. det suger rejält. E riktigt rastlös!!

 Jag vill göra nåt skojj! Va fan jag fyllde för helvete år igår! Men inte fan e det nån som hittar på nå kul med mej!

FY SKÄMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0