En bra dag idag

Känns som att det är en bra dag idag. Dock var morgonen mindre bra. Sov så jäkla skönt men då ringer Simon och väcker mej. Så jag fick vakna och ringa veterinären. Sen skulle jag somna om igen, jo tjena! En liten pigg och glad sprätt vid namn Alice hade andra planer, så det blev oerhört lite sömn. Och en hel del sura miner från min sida. Tänkte gå en lång prommis med hundarna, än en gång blev det inte som jag tänkt mig. Det är ju svinkallt! Så det blev bara en kort kissrunda.

Jag vet inte varför det skulle vara en bra dag idag, men det känns bara så. Lite less e jag ju självklart på att jobba, men det brukar gå snabbt så e det helj. Vet inte riktigt vad jag ska göra till heljen, det e ju bara måndag idag, den som lever får se.

I morgon så ska jag iaf städa lägenheten igen... jävla hundar släpper hår som FAN! Så städa ska jag göra och sen ska jag laga lite mat oxå, kanske lagar mat ikväll så jag har tid att städa i morgon. E sugen på att dra förbi S-reg och kika på hennes nya lya. Hänga lite och se Gossip Girl kanske.

Ha en bra dag gott folk!



Vem längtar inte efter våren? Jag längtar iaf MASSOR!

image154



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0