Städat & Lussebak

Den här heljen har jag äntligen varit effektiv. Jag har städat så det doftar ljuvligt i läggan, men jag e inte klar. Ska städa mer i veckan eller nästa helj då jag har slutat skolan... Inte för att den e slut men då kan jag känna att jag har tid iaf.
Jag har faktiskt hunnit med att sy en sele till Alice idag=) Den e nästan klar, men jag vet inte om den blev för kort.. ska finslipa lite på den, annars kanske sigge kan ha den, för han e lite mindre än vad alice är=) Den blev sjukt snygg till alice färger så jag hade hoppats på att hon kan ha den, den hon har nu är lite stor så jag gjorde den lite mindre, men den kanske blev lite väl liten.. vi får la se. Ikväll har älsklingen lagat lussebullar:) GODA som bara den var dom och STORA. Haha men det e bra, då behöver man bara ta en;) dock har jag precis tryckt i mej två stycken... fy på mej. Men det var ju så länge sen jag åt det och dom var ju såååå goda.

idag har vi även tränat hund och jag har coachat utan jycke idag. Det kom två stycken och kollade på våran träning för att dom ska börja och jag tror att dom tyckte det föll dom i smaken faktiskt. Så snart har vi två nya hundar i gruppen. Dom hade bara med sej en av hundarna och det var en PB tik som var hur fin som helst. Tyvärr har hon varit med om hemskheter med sin första ägare, stackars liten.

Nu ska jag se Sanningens Ögonblick och sen ska jag krypa ner i sängen och se lite film. Det blir en tidig kväll ikväll. Men det känns skönt. Ska ta fram rena kläder till skolan och hänga upp dom så det är klart, sen har jag redan tagit ett härligt bad och fixat mej lite. Det e skönt att ha det gjort så jag slipper stressa i morgon. Jag funderar på att kliva upp tidigare om jag orkar och ge mej ut med hundarna på en promenad. Simon måste nog hem på lunchen i morgon och gå ut med dom oxå.

Önskar att jag kunde lägga in bilder från idag, men det får jag ta en annan dag:)

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0