Ont det gör ont

Fasen va seg jag e men nu har jag fått i mej liiiiite frukost innan jag ska ut med hundarna. Jag e inte alls sugen på att äta men jag var hungrig som en varg tidigare så jag var tvungen att slänga i mej lite käk, eller ja havregryn, mjölk och oboy...

Ska snart ge mej ut i kylan med jyckarna, snacka om att jag har ONT i ryggen idag. Fy fan. Jag måste sluta upp med att bara ligga och dega, ut och träna och röra på mej. Blir en kortare promenad med hundarna nu på morgonen för ikväll så är det träning för Alice som gäller. Simon får ta hand om Jack då.

Nä, nu ska jag he mej ut. Ska iväg till Helen och plugga sen. Det blir en promenad dit, det e bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0