Lite blogg, mycket alkohol

GOD JUL.
Så då var julen över. Julklapparna är utdelade av "tomten" och det var en fröjd att se alla 4 barn då tomten kom in. Ingen var rädd för tomten utan alla var väldigt intresserade av honom, mest intresserad var nog Rubbe.
Ajja.. har fått en hel del fint i julklapp så jag e då så nöööjd så. Klärt.

Jag har vant mig vid att vara bakis oxå... Har blivit en hel del alkohol, alldeles för mycket egentligen. Men jag har haft kul.
Igår var det meningen att jag skulle ta det lugnt, men det var så förbannat tråkit ute så jag söp ner mej själv istället och nog fan fick jag roligt sen. Att alkohol inte gör saker och ting roligare e BULLSHIT. I lördags hade vi WP-fest och det var svinkul. Simons bror och hans kompis hakade på oxå. Vi drog till erica, söp oss fulla på starköl, åkte till ICE, dansade en massa och sen bar det av på efterfest, somnade, terapisamtal.. sen var det dags att gå hem och sova. Och ja gårdagen bestod av förfest hos anna, vidare till M/S...vidare till Puben P... drog till Anna och surrade lite och sen hem och sova.
Jag är rädd för att jag ska bli alkoholist. Jag dricker på tok för mycket. Ja jag har roligt. Men det e inte så bra att man dricker mängder av alkohol då man e ute. Dock vet jag varför jag gör det och det är oxå farligt, det dämpar min ångest.
Synd att inga tabletter kan dämpa min ångest på samma sätt. Det värsta e oxå att jag har ångest dagen efter oxå, inte för att det har hänt nåt, utan det bara blir så.
Jag bör inte avla av mej... vilka hemska barn det skulle bli. Fyllda med ångest och alkohol.

Nu svävade jag iväg. Men ett inlägg blev det iaf.
I morgon e det fest. Olivers. MEN: jag ska DELA en vinare med NÅGON (?) och sen LÄMNA kortet HEMMA. Då kommer jag inte att bli bakis eller för full. PERFEKT

Nu e det dags att sussa lite så jag orkar med att leka med barnen i morgon och att festa LUGNT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0