Svåra tider

Augusti månad verkar inte ha varit någon bra månad för många i min omgivning, bråk och intriger och sjuka familjemedlemmar och hundar. Jag kan bara säga att jag hoppas och lever efter att det ska bli bättre. Jag lider med er mina vänner, det ska ni veta. Det är så tråkigt att se sina vänner ledsna och besvikna. Det gör ont i mej.

Idag har vi varit i storforsen, vi gick i 2,5 timme. Det är så vackert där och mysigt, solen tittade ju till och med fram. Vi strosade omkring och sen åt vi middag i Älvsbyn, simons gulliga mamma bjöd oss på varsin kebabtallrick, och det var sjukt gott. Som vanligt så somnade jag i bilen på väg hem. Jag är fruktansvärt trött, har varit så mkt senaste tiden med ja som jag skrev innan, intriger och sånt och även har jag hållit igång från morgon till kväll. Medicinen gör även den sitt att jag blir lite trött och seg.

Får se vad det blir att hitta på med jyckarna idag, just nu är jag inte alls upplagd och sängen är ofantligt mjuk och skön. Skulle kunna ligga här hela dagen. Men vi får väl se, älsklingen ska och jaga ikväll. Jag vill att han ska vara hemma med mej. Jag är helt nykär, gud vad jag älskar honom, mest av allt!

Nu ska jag ta och betala kåravgift och söka efter ett schema. Man får ju göra så mkt själv nu då man går på universitetet, det e lite svårt att hitta allt tycker jag. Men jag får väl snart kläm på det:)

Puss & Kram på er alla, speciellt till mina vänner som jag älskar.

Kommentarer
Postat av: Elina.

Visst är han, och jag gillar speciellt frågan om kött. haha :) Mysigt de lät med storforsen, de är så fint där. Klart du får kläm på allt till slut ;)

2008-08-21 @ 19:53:13
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Elina.

Känns alltid extra jobbigt och gå ut när man är trötter. Men, men :) Hoppas de går bra och sov gott sen, krams

2008-08-21 @ 21:49:31
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0