Money

Nu har jag varit ute med hundarna på en kortare promenad. Smärtfritt. Huvudet värker dock som vanigt och jag e trött. Jäkla medicin som gör mej trött. Jag har iaf hunnit med att dammsuga lite oxå. Det känns bra. I kväll ska jag lägga mej tidigt iaf. ska upp och ut med hundarna tidigt i morgon på en längre promenad. Sen måste jag göra mej iordning för att åka till Luleå. Har fått pengar av snälla mamma:) Så det blir att shoppa lite i morgon. Jag är ute efter en skön tröja och ett par snygga sneackers. Så de ska jag köpa. Kommer att göra stan med lilla Lollo:) Ta en fika och äta lite mat. Det ska bli supermysigt. Alltid kul att umgås med henne. En skön tjej som jag kännt sen jag var 4 år och hon var 2 år. Så där kan man säga att jag kännt henne hela mitt liv.

Måste dock få tag på mamma eftersom att pengarna inte kommit in på mitt konto än, hon e på jobbet så då kan hon kanske ta ut pengar innan hon åker hem, så kan jag åka förbi sävast ikväll och hämta dom. Fattar inte varför inte pengarna kommer in? Ajjja, jag måste komma ihåg att skicka en grejj till CSN så jag får mina pengar där ifrån oxå. Men som tur är så får jag en fet lön denna månad oxå. Hehe. Så det blir att shoppa böcker, kläder och sen så har jag redan bokat en tid hos frissan den 27/8. Ska in dit och göra lite snygga slingor i mitt hår. This feels good:) Jag älskar att ha pengar, gud, jag är galen i pengar!!

Kommentarer
Postat av: Solan

Hallå



Liza du fattas mig, Hjäp hjälp

2008-08-22 @ 23:44:58
URL: http://solblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0