kill me now

Har nu försökt att sova i ca 3 timmar. Får inte sova en blund. Jag blir fan galen snart! Har läst den ena huskuren efter den andra om hur man blir av med hostan, inte fan har jag fänkål, timjan eller mandeltjofräsexrakt hemma... Tror inte dom har det på statoil heller för den delen.

Det jag ska göra nu, det vet jag inte. En kopp te skulle jag tro. Och sen kanse prova kasta sej i säng och sova illa kvickt. Yeah right. Som om det kommer att funka. This sux! BIG FUCKING TIME!!!!!!!!!!!!!! Nu e jag grym less.

Kommentarer
Postat av: Solan

Vilken osis bruden med hosta. Kort fråga har du provat honungsvatten brukar funka när allt annat inte funkar mot hosta. Jag saknar dig redan grymt fast du bara varit borta ett par dar bara så du vet. Kramiz Solan

2008-08-15 @ 16:13:15
URL: http://solblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0