Host host

Hostar fortfarande som fan och ingen kan ge mej nå jävla DRUGS MOT HOSTAN! Tro inte att jag är nån knarkare nu, men jag börjar fan bli desperat efter att få bort skiten. Jag kan se fram emot ännu en sömnlös natt.

Jag är fortfarande i valet och kvalet... om jag ska ha lugg eller inte.
Fördelen är att jag e sjukt snygg i lugg, vad jag kan komma ihåg. Men det jag även kommer ihåg är att det var ett helvete, jag har en virvel som gör att det e jobbigt att fixa luggen. Plattar jag den så spretar den rätt ut och det är ett jävla gorm. Meeeeen Ska man vara fin får man lida pin, RIGHT?

Lugg eller inte lugg? DAGENS I-LANDS PROBLEM!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Då hoppas jag att du mår bra nu då :) Kul med fest :D

2008-08-15 @ 00:22:34
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0